Često postavljena pitanja

Često postavljena pitanja

Zašto se moram registrirati?
Proces registracije omogućava potrebne informacije za izdavanje računa te adresu koja je potrebna za dostavu.

Korisnički račun mi je aktiviran no ne mogu se prijaviti na stranicu?
Provjerite da li ste unijeli ispravno korisničko ime, a zatim i zaporku.

Ne mogu pronaći željeni artikl?
Prilikom pretrage pokušajte koristiti čim kraći naziv specifičan za traženi proizvod. Ukoliko traženi pojam sadrži specijalne znakove ( + – i slične) pokušajte pretragu bez specifičnih znakova. Webshop Smartplay.hr ima mogućnost filtriranja rezultata po proizvođačima što bi trebalo olakšati pronalazak traženog artikla, ukoliko će pretraga rezultirati velikim brojem pronađenih artikala.

Artikl koji tražim nemate u webshopu, da li ga ipak možete nekako nabaviti?
Molimo da pošaljite upit na slijedećem linku.

Kako je moguće plaćati?
Virmanom, općom uplatnicom. Uskoro stiže i plaćanje putem kartica.

Da li imate i maloprodajnu poslovnicu ili samo web shop?
Trenutno imamo samo webshop, ali uskoro ćemo otvoriti i maloprodajnu poslovnicu.

Koliko dugo se čeka na isporuku?
Uglavnom je isporuka unutar 48h ukoliko nije drugačije navedeno

Može li se naručena roba platiti u obrocima?
Uskoro dostupno

Što ukoliko naručen proizvod nije dostupan?
Kontaktirat će Vas netko od djelatnika i ponuditi povrat sredstava.

Što napraviti ukoliko je uređaj neispravan?
Slobodno se javite na navedene kontakt podatke te ćemo Vam vrlo rado pomoći i otkloniti problematiku u najbržem mogućem roku.

Primate li čekove?
Ne, banka nam ne garantira da čekovi imaju pokriće.